prenses elif

prenses elif
4 561  3 854 025 196
Merhaba ben elif ; 5 yaşındayım ;
oyun oynamayı , oyuncaklarımla vakit geçirmeyi , dans etmeyi çok severim.
Bazen oyuncaklarım bazen annem ve babamla oynadığım oyunlarımı sizinle paylaşacağım.
Videolarımı izledikten sonra beğenirseniz ve kanalıma abone olursanız çok sevinirim.
sizinle hergün yeni sürpriz videolar paylaşmaya çalışacağım,
Kendinize iyi bakın, anne ve babanızı üzmeyin..
Hergün süt içmeyi ve iyi beslenmeyi unutmayın ..
Ha birde Türkiyemizi çok ama çok çok çok sevin ..

HI!My name is Elif
İ am 5 years old.İ like to walk visit new interesting places, play.
On my channel you can see many interesting videoes.My parents will help me to do new videos.
Subscribe, leave your comments and rate
Lütfen videolarımızı beğenmeyi fikirlerinizi yorum kısmına yazmayı ve kanalımıza ABONE olarak ailemize katılmayı ihmal etmeyin.
Kendinize iyi bakın yubidubi duuuuu
Twitter twitter.com/PEprensesselif
İnstagram instagram.com/prenseseliflera

Video

YORUMLAR

  • seni seviyoruz

    esmanur elbiresmanur elbirAylar önce
  • lutfen alisverisler yap yeniden

    Elxan ElxanElxan ElxanAylar önce
  • merheba Elif seni cok seviyorum

    Elxan ElxanElxan ElxanAylar önce
  • elıf senı cok severek ızlıyorum

    Vidadi JalilovVidadi JalilovAylar önce
  • noob

    end ayend ayAylar önce
  • hayır

    oyunların dünyasıoyunların dünyasıAylar önce
  • kanalınızı biraz daha güzelleştirin bide elifi seven 10 bin like bide benimde kanalım var

    KayraKayraAylar önce
  • baba kız etkinlikler cok güzel, fakat çoçuklar için hiç bir faydası olmayan şeker, cikolata vs gibi ürünlerin kullanımını min. indirseniz cok iyi olur bence, çünkü sizi cok sevip, şeker çikolata vs sevmiyor, cocuklar için zararlı oldugnu düşünüyorum, eminim bu şekilde düşünen sadece ben değilimdir tşkkler

    Serkan KatranciSerkan Katranci2 aylar önce
  • eLİFFF Çok tatlısınız yaa yerimm

    Karemelli KedicikKaremelli Kedicik2 aylar önce
  • mepjem

    sezo desosezo deso2 aylar önce
  • mepjem

    sezo desosezo deso2 aylar önce
  • mepjem

    sezo desosezo deso2 aylar önce
  • elif bende 10buçukn yaşındayım ama tatlılın için izliyorum çok tatlısın seni seviyorum burdan bu arada kızım ben seni seviyorum tekrardan loveeee

    Ece ParlakEce Parlak2 aylar önce
  • cocugun tüm hayatını videoya çekmiş ler saat başı video o diyen +1

    Mehmet CildamMehmet Cildam2 aylar önce
  • mrb herkese abı yıne elıfle 3 5 100 challenge yapsanıza

    Vidadi JalilovVidadi Jalilov2 aylar önce
  • abı yıne 3 5 100 challenge yapsanıza

    Vidadi JalilovVidadi Jalilov2 aylar önce
  • abi toys shoptan alışverşini evde tekrar gösterin lütfen

    beren HASTÜRKberen HASTÜRK2 aylar önce
  • ya abı neden hep okul ıcın alısverıs yaptıgınızda kuaş boya almıyorsunuz

    Vidadi JalilovVidadi Jalilov2 aylar önce
  • Kesinlikle çocuklar için faydalı bir kanal olduğunu düşünmüyorum. Sadece gelir elde etmek amacı ile çocuklarını kullanan anne baba malesef bizim çocuklarımızı da kurban ediyorlar. Evet benim kızımda devamlı bu kanalı takip etmeye çalışıyor ve videolarını devamlı izliyor. Elimden geldiğince izletmemeye çalışıyorum. Evinde bu kadar oyuncak olmayan çocukların psikolojileri olumsuz etkileniyor. Gerçek yaşamı bu sanıyorlar. Umarım bilinç artar ve bir şekilde çözüm bulunur.

    tayfun ilhantayfun ilhan2 aylar önce
  • merhaba elıf senı severek ızlıyorum

    Vidadi JalilovVidadi Jalilov2 aylar önce
  • elif çok güzel videolar çekiyorsun mümkün oldukça seni hep izliyorum

    Murat Gökşin BerberoğluMurat Gökşin Berberoğlu2 aylar önce
  • biliyormusun benimde kız kardeşim var

    Murat Gökşin BerberoğluMurat Gökşin Berberoğlu2 aylar önce
  • isfanbul a gidererek bir video çek

    Murat Gökşin BerberoğluMurat Gökşin Berberoğlu2 aylar önce
  • okul alışverişi yapın lütfen

    kırtasiye delisikırtasiye delisi2 aylar önce
  • slime yaparmısız ama traş köpüğü de koyun lütfen

    tugce renktugce renk2 aylar önce
  • çoçukların akını çalıyorsunuz telefona bağlılar

    pratik tariflerpratik tarifler3 aylar önce
  • merjem

    sezo desosezo deso3 aylar önce
  • sizi çok seviyoruz ailecek izliyorum :D

    Crazy GachaCrazy Gacha3 aylar önce
  • NDNG EZİLİYOR OLAMAZ

    SCP containet brech talhaSCP containet brech talha3 aylar önce
  • yotuben +13KURALI VAR SEN NASIL GİRDİN

    SCP containet brech talhaSCP containet brech talha3 aylar önce
  • Taşınacak mısınız

    Cemile YetkinCemile Yetkin3 aylar önce
  • BEN YALIŞ BULUYORUM BU KANALI KÜÇÜK KARDEŞLERİMİZ BUNLARI İZLEYİP ÖZENMEYE ÇALIŞIYORLAR BAZI İNSANLARIN DURUMU VARMI YOKMU HİÇ DÜŞÜNMÜYORSUNUZ KARDEŞLERİMİZ DE İSTİYORLAR ALAN VAR ALAMAYAN VAR YAZIK

    TansiyoN EFSANESİTansiyoN EFSANESİ3 aylar önce
  • abi ikinci buluşmayı samsun da yapabilir misiniz orada çok mekan var sizi çok ama çok seviyorum by by

    ülkü üstünçelikülkü üstünçelik3 aylar önce
  • seni cok seviyorum elif ve lera ve abi hepinizi cok seviyorum abi senin adini biliyorum baris ve yuzunude biliyorum hoscakalin.

    Rena DursunovaRena Dursunova3 aylar önce
  • sizi coooook ozledik

    rehime ceferovarehime ceferova3 aylar önce
  • Canim benim cok tatlisin

    Fikret RzayefFikret Rzayef3 aylar önce
  • mersin forum a gelin

    Cemile YetkinCemile Yetkin3 aylar önce
  • lol bebekaçın

    enes tepeenes tepe3 aylar önce
  • mepjem

    sezo desosezo deso3 aylar önce
  • Abi neden 4 gündür video yok abi bir şey mi oldu. Arkadaşlar bir bilgisi olan var ise söylesin lütfen.

    havva karamannurhavva karamannur3 aylar önce
  • neden 2-3 gündür video atmıyorsunuz

    Kevser ErenKevser Eren3 aylar önce
  • seni çok seviyorum elif yaa çok tatlısın sizin için bişey yapacağım... KALP atar mısın?

    Msp Ezel .XMsp Ezel .X3 aylar önce
  • Lera kazansaydı daha güzel olurdu. Ben Lerayı beğendim.

    Yutup YutubeYutup Yutube4 aylar önce
  • abi otel video su gelsin

    sefa sayansefa sayan4 aylar önce
  • basindan beri bakiyorum

    slime tvslime tv4 aylar önce
  • Sevgili Elif ve Babası benim oğlum Taha Selim 3 yaşında ve onun sayesinde sizin Aileyi benim Ailem izliyor. Kendimiz Avrupa da ikamet ediyoruz. Bu sene 24 Temmuz ihtibaren bir hafta Alanya dayız.. Elif diye çok ölüyor... Yakında iseniz sizi ziyarete gelmek isteriz

    Alaattin Sinop 57Alaattin Sinop 574 aylar önce
  • merhaba ben melisa seni çok seviyorum sizi hep izliyorum bende bi youtube kanalı açtım bana abone olursan çok sevinirim seni çoook seviyorum.

    KARDEŞİMİN DÜNYASIKARDEŞİMİN DÜNYASI4 aylar önce
  • abi ankarada buluşma yapın

    zeynep sude işgörenzeynep sude işgören4 aylar önce
  • turkiye de pedophile kayniyo siz rahat rahat cucunuzu intenet e koyun er shey para ucun. sizin gibi aile ye tukurum. benim anem baba bene boyle yapasaydi ben cok untanirdim bazi cocuklar da intar edebilrler ama onlar nerde sizin ucun en onlemli olan. cuzdan da ki paralar. allah sizi bildi gibi yapsin

    Huseyin OzdalHuseyin Ozdal4 aylar önce
  • elif denizde yapin

    Ramil SadlqovRamil Sadlqov4 aylar önce
prenses elif