JAHREİN AKK'NİN KALKMAYACAĞINI AÇIKLIYOR

Jahrein Canlı Yayın - www.twitch.tv/jahrein
Jahrein TRvision - jbk168.com/nameof-GamerJah
Jahrein Instagram - instagram.com/jahrein
Jahrein Twitter - twitter.com/jahreindota
Jahrein Facebook - facebook.com/Gamerjahrein

YORUMLAR

  • Adamlar sizin sözleşme yaptığınız paketi gene size kakalicak bunda ben bir sorun göremiyorum. Yeni yılda kesinlikle akkli yapmazlar paketleri kotalı veeya gerçek sınırsız şeklinde yaparlar.

    Ferhat ÇelikFerhat Çelik7 saatler önce
  • turknet candır

    peceneq Motovlogpeceneq Motovlog6 gün önce
  • Herkes 31 Aralık 2018'i beklesin bakın akk nasıl kalkacak

    Eren İpekçilerEren İpekçiler6 gün önce
  • Turknette kota yok kardeş

    Hakan CeranHakan Ceran7 gün önce
  • Turknet 35 mbps akksiz kullanıyorum. Farklı firmalarında akksiz paketleri var ve uçuk fiyatlarda değil. Benim paketim 65 tl farklı firmaların 100 tl ye 120 tl ye paketleri var. Gidip araştırın ve akksiz internet alın. Tüm Türkiye'nin kalkmasını beklemenize gerek yok.

    HomoDarwinusHomoDarwinus8 gün önce
  • O yazı yanlış yorumlanmış bence. Hali hazırda yapılmış sözleşmenin sonuna kadardır. Hani 2 senelik yaptıysanız o bitene kadar ondan sonra yeni sistem.

    Kemal Arda AyarKemal Arda Ayar8 gün önce
  • Pü amk ya :'/

    quarL.quarL.9 gün önce
  • Ben daha 8 mbps alamıyon anca 2 oda ay başı ananı sikeyim ttnet ananın amını orrrouspu çocuklarının taşşakları siksin.

    LL9 gün önce
  • Yazıdan bir sik anladamadim ama daha yeni bir açıklama yapıldı deniz ve ulaştırma bakanlığından akk kalkacak diye

    Mustafa Cihan İmrakMustafa Cihan İmrak9 gün önce
  • Ülke hiç bir konuda bir bok olamıyor çünkü ülkede çok yolsuzluklar ve amına kodum parası gözü boyadıkça bu ülkeden bir bok olmaaaz bu akp mhp chp için geçerli değil kim geçerse başa ülkeyi ya bölmek istiyor yada insanları salak yerine koyup ülkeyi satmak istiyor ülkenin tek sıkıntısı eğitim , eğitim olmadan hiçbir yarrak olamayız köklü eğitim değişikliği olması lazım kimse ses çıkaramıyor çünkü herkes elinin cebine bakıyor utanıyoruz,utanıyorum onca taşeron işçi çıkarılıp 5 aylık maaşları verilmeyip aç kaldıkları halde hala suriyelilere 50 kutu erzak yollanıyorsa afedersiniz ama ben bu ülkede başa geçen yardımcılarından tut ızdırablarına kadar sikeyim ayıptır günahtır millet aç susuz kdv ötv fazla fazla artıyor 50 liralık fatura 130 lira 170 lira 7 gün çalışırsın gene eline para kalmaz şehir dışında yaşasan dil bilmez iz bilmezsin kendi toprağında 2.derece vatandaşsın kendi toprağında sana mal verilmiyor aksine araplar gelip bina dikiyor önlerine mersoyu koyup şaraplarını içip ülkenin sikilişini izliyor herkes dolmuş vaziyette kimse ses çıkaramıyor çünkü yeterli imkaan yok imkansız neyse başınızı ağrıttım benim diyeceklerim bu kadar haksızsam eyvallah haklıysamda canınz sağolsun linç yemeğe hazırım mantıklı eleştiriler yaparak linç ediniz aksi taktirde olacakları düşünürsünüz iyi günler.

    MEF HUMMEF HUM9 gün önce
  • akeke neymis ?

    torrEstorrEs9 gün önce
  • Ya jahrein yurt dışında mükemmel hızda internet kullanıyorsun her şeyi ucuza alıyorsun kafan rahat tabi rahat rahat Türkiye'ye sallarsın ne diyim ki

    MultivirusMultivirus9 gün önce
    • Türkiyeye taşınıyo amk az izlesen amk videosunu duycan

      Morbid AngelMorbid Angel9 gün önce
  • ben yine de inanmak istiyorum. umarım denilmek istenen önceki paketinin taahhütü bitmeden yeni sistemdeki gibi kullanamayacaksınız, bitmesini bekleyeceksin ya da gel uzatalım 2019 gelmesen 2 yıl daha sikelim falan diye kandırmaya çalışıyorlar. neyse bilmiyorum ama umarım öyledir :((

    asd dsaaasd dsaa9 gün önce
  • Siyasal islamcı şakşakcıların barındığı bir ülkedeyiz. Ne bekliyorsunuz ? Ver oyu ye makarnanı yat uyu.

    Mehmet ÖzkanMehmet Özkan9 gün önce
  • kablonette akk ve kota kalkıyor ttnet kullananlar gg

    Best LahmacunBest Lahmacun9 gün önce
  • Bizim milletten bir sik olmaz amına koyim. Gelen giden bizi göz göre göre sikiyor biz bari tükürükleyiver abi diyoruz.

    Abdul-bin BombyourwifeAbdul-bin Bombyourwife9 gün önce
  • Olsun ben hep 50 tl lik internet alıyorum

    EsatEsat9 gün önce
  • Beyler hiç anlamadığım bir şey var biraz saçma bir soru ama bu internetin maaliyeti ne? Neden direkt kaliteli hızlı internet sağlanmıyor alt yapıya uygun şekilde?

    zabuza momochizabuza momochi9 gün önce
    • bende bilmiyorum neden aynı fiyat değil bunun için bir iş gücü yoktur diye düşünüyorum

      Maradona HarikaoğluMaradona Harikaoğlu9 gün önce
  • Benim şimdi internet hızı en fazla 5 mbps'ye düşüyor 1 aralık 2018 den sonra en az 8 mbps'yemi düşecek

    Emre aydoğanEmre aydoğan9 gün önce
    • evet

      Tolga UmutTolga Umut9 gün önce
  • Sonra niye laf edince bilmiyosun diyonce tirigirlaniyor jaho okur belkide ogrenir. Akn kalkicak bahsettigi sey mevcut kullanicilar icin. Mavcut sozlesme bitene kadar akn kalkmiyo daha sonra sozlemen bitince kontrat yenilemek icin yeni yapilacak sozlesmede akn olmayacak.

    Uğurcan ArslanUğurcan Arslan9 gün önce
    • al buda konunun detaylı tartışıldığı yer forum.donanimhaber.com/akk-kalkiyor-kota-geri-geliyor-faturalarinizi-kontrol-edin--135714635

      Tolga UmutTolga Umut9 gün önce
    • Al bak bakalım gerçekten baya kalkmış 16mbit nete 227 tl ödersin artık. Eskidende bu fiyatlara sınırsız netler vardı zaten. Akn kalkıyor diye 2 yıldır bas bas bağrıyolar millet ona güvenip taahhüt verdi. bireysel.turktelekom.com.tr/evde-internet/web/internet/sayfalar/tum-tarifeler.aspx

      Tolga UmutTolga Umut9 gün önce
  • yalan baba Turkiyede boyle ozgurluk namina is pek olmaz

    ERTUĞRUL ÇILDIRERTUĞRUL ÇILDIR9 gün önce
  • Amına koyayım sen kimsin Cumhurbaşkanı falan mısın senin haddine mi kalkıp kalkmayacağını açıklamak?

    FerikFerik10 gün önce
    • forum.donanimhaber.com/akk-kalkiyor-kota-geri-geliyor-faturalarinizi-kontrol-edin--135714635

      Tolga UmutTolga Umut9 gün önce
  • Kaldırmayın orospu çocukları zaten 8mbs veriyorsunuz 2mbs'a düşe ne olacak?

    RaPHaKimsRaPHaKims10 gün önce
  • Zaten böyleydi ne değişmiş

    sjj hhsjj hh10 gün önce
  • Bu hükümetin işi gücü yalan dolan!!!

    Vedat AkisVedat Akis10 gün önce
  • Csgo indiriyom amk şu anda 1 yıl gözüküyor suan 3.5 gg de

    CTR CihanCTR Cihan10 gün önce
  • Superonline Fiberoptik altyapı ile 50mbit indirme 8 mbit upload sadece 87tl ve AKK diye bişi yok hep hızlı

    İsmail Zorluİsmail Zorlu10 gün önce
  • Efsaneler ölmez, şekil değiştirirler.

    cercomarcocercomarco10 gün önce
  • Yav metinde kurum adı yok, imza yok, resmi bir belirti yok. BTK’da zaten 16’nın kaça düşeceği, 8’in, 24’ün kaça düşeceği belli. Sizin hızınız sabit 1-3 düşüyor ise, kaçtan kaça düşeceğine bakıp aradığınızda ve, şu tarihli BTK kota sınırlandırma açıklamasına göre benim hızım AKK aşımında, şu hıza düşmeliyken bu hızda derseniz, bir daha 1-3 görmezsiniz.

    LosTvigiL TRLosTvigiL TR10 gün önce
  • Saka maka Akk nin kaldirilip 60 70 tl ye sinirsiz 50 mbit net kullanacagini sananlar varmis yorumlara baktikca gordum uzuldum onlarin bu safligina :D

    Solok HoxhaSolok Hoxha10 gün önce
    • +Serkan Aksu no u

      Alper AvcıAlper Avcı9 gün önce
    • Hayır ikinizsiniz

      Serkan AksuSerkan Aksu9 gün önce
    • +Solok Hoxha hayır sensin

      Alper AvcıAlper Avcı9 gün önce
    • +Alper Avcı ben 2016 da dediklerinde de inanmamistim orospu cocugu da sensin

      Solok HoxhaSolok Hoxha9 gün önce
    • Aptal orospu çocuğu, 2016da öyle dediler, ne düşünmemizi bekliyordun?

      Alper AvcıAlper Avcı9 gün önce
  • iyice yarrağa döndürdület aq bi kalkıyo bi iniyo

    Alperen ERCANAlperen ERCAN10 gün önce
  • TTNET

    Murat UKMurat UK10 gün önce
    • +Kichi Fox Dostum bende Türknet kullandım fakat bu kadar rezil bir şirket görmedim. Müşteri desteği arıyorum ve 2 gün sonra minimum bir konu çözülüyor + Olarak türknet ekibi bu sorunu çözmüyor yaptıkları tek şey : TürkTelekom'u aramak ve bu sorunu ihbar etmektir. Bunu bende yapabilirim öyle değil mi? Kısacası rezil bir firma. (Yaklaşık 3 senedir kullandım) İlk 3 ay çok pof pofladılar. Müşteri olarak bu ilgilenme hoşumuza gitti lakin 1 yıl sonra gibi maksimum bir süreçde Müşteri destek hattı açılmıyor , full bant yayını yapılıyor ve oradan sorun bildirmekte kalıyorsun. Diyeceklerimin elbet fazlası vardır fakat burda Firmanın olası olumsuz yönlerinin belli başlı sebeplerinden söz etmiş bulunmaktayım. İyi Günler Arkadaşım.

      Murat UKMurat UK10 gün önce
    • 35mbit akn yok 65 Tl TURKNET <3

      Kichi FoxKichi Fox10 gün önce
  • Şaşırdık mı ? 😒

    Yusuf BozdemirYusuf Bozdemir10 gün önce
  • Netspeed kullanın arkadaşlar.

    Nursena OkurNursena Okur10 gün önce
    • +Çağan Taha Gültekin tam sinirsiz degil ama 200 gb kota sonrasi da 24 mgbs hizi 5 falan degil yani.

      Nursena OkurNursena Okur9 gün önce
    • +Çağan Taha Gültekin kabloyu kendin baglarsin para vermeden. 65 lira da fiber nesi pahali bro

      Nursena OkurNursena Okur9 gün önce
    • İyi güzel diyorsunda anam babam netspeed fiberde ebesinin kolu gibi pahalı kabloyuda tırt telekom bağladı işimiz iş

      Çağan Taha GültekinÇağan Taha Gültekin9 gün önce
  • bunu pakedi bitmek üzere olanlara yenilemeye zorlayıp 2 sene daha tahhüt ettirmek zorunda bırakıcakları kişilere yapıcak olabilirler ama herkese yapabilirler net değil ki

    balancedtentacle balancedtentaclebalancedtentaclebalancedtentacle balancedtentaclebalancedtentacle10 gün önce
    • ayrıca bizi de paket bitimine daha çok varken arayıp paket almaya zorladılar olur da denk gelirseniz kandırılmayın yenilemeyin paketinizi. Diğer bir konu da "16 mbps ye kadar " diyip millete 6 mbps belki de daha azını verip hakkını aradığında ise biz 16 demedik 16 ya kadar dedik diyecekler ki başıma benzeri gelmiştir. adil kullanım aştığım dönemlerde internet hızının 3 mbps ye her seferinde sabitlendiğini farkettim fakat normalde adil kullanım kotasını aştığınızda 8mbps ye çekileceği söyleniyor hızın arayıp sorunca da biz 8 demedik 8 e kadar dedik diyorlar 8 e kadar diyip her seferinde 3 e sabitlemek baya "adil"..

      balancedtentacle balancedtentaclebalancedtentaclebalancedtentacle balancedtentaclebalancedtentacle10 gün önce
  • Allah Sizin Belanızı Versin ISS'ler Amınıza Koyiyim Ulaştırma Ve Altyapı Bakanı Olan Adam Nasıl Böyle Yalan Söyledi Bide Yapılacakmış Gibi Tühhhhhhhhhh

    Atıştırmalık TwitchAtıştırmalık Twitch10 gün önce
  • Vatandaş kalkanı zamsız yiyecek

    İlker Beyİlker Bey10 gün önce
  • Amk baska firmaya gecin netspeed turknet milleni gecin bunlara kurtulun

    m dm d10 gün önce
  • Ben hep 65 TL'lik Turknet aliyorum beni AKK ilgilendirmez

    Ekrem DilberEkrem Dilber10 gün önce
    • altyapın yoksa türknet fasafiso

      Ahmet eskiAhmet eski7 gün önce
    • aynen öyle

      Miraç KalkanMiraç Kalkan8 gün önce
    • Aklıma neden 3 tl papates geldi jsksbsksns

      TalosTalos10 gün önce
    • +Hasan Emre Baran turknet en ucuz fiyata aknsiz ve taahhutsuz internet veriyor fakat abone olmak ve interneti actirmak 1+hafta suruyor

      Moon And SteerMoon And Steer10 gün önce
    • Ne tesadüf. BENDE :d hız =75mbps :D

      donduran öküzdonduran öküz10 gün önce
  • Gerçekten böyle basit bir internet konusunda gelişemiyoruz sadece yerimizde sayıyoruz. Yerinde sayarsan geride kalırsın.

    yigitcan Atahanyigitcan Atahan10 gün önce
    • +Şafak Toker olayları bilmediğin o kadar belli ki bi de genelleme yapıyorsun allah akıl fikir versin bu kadar fanatizm veyahut kıt fikirli körü körüne bağlanan birisi olma . herkes ve her şey genellenmez . küçümsediğin insanların seni takmadığı ve sana ihtiyacı olmadığı da aşikar. zaten hep o küçümsediğin insanların dediği olduğu için bu kadar içlenmiş olabilirsin o da ayrı konu.

      idris gürbüzidris gürbüz9 gün önce
    • +idris gürbüz Tüm akplilerin gerikezalı olduğunu unutmuşum ki anlatmaya çalışıyorum. Bilmediğimi nerden çıkarıyosun sokuk, kanunu daha kalkcağı açıklancağı zaman gördüm, yapılmıcaksa kanun kaldırıldı demektir.

      Şafak TokerŞafak Toker9 gün önce
    • +Şafak Toker peki bilip bilmeden neden demek ki hükümette kalkmasını istemiyo ki iptal etti diyorsun konu hakkında bi bilgin yokken? ne gibi bir çıkarı olabilir hükümetin ki bundan

      idris gürbüzidris gürbüz9 gün önce
    • +idris gürbüz kanunu bilmiyosanız sizde sorun bence, milleti jahreinden mi duydun diye küçük görmeyin. Kanun koyulmasaydı bunlar hiç atılmazlar değişmeye. Burda kanundan bahsetmiyo ayrıca.

      Şafak TokerŞafak Toker9 gün önce
    • +Şafak Toker olayı sadece jahreinden mi izledin duydun ?

      idris gürbüzidris gürbüz9 gün önce
  • Türknet'liyim mutluyum

    Ufuk Tan GündoğduUfuk Tan Gündoğdu10 gün önce
  • Turknet kullaniyorum akk falan yok 100mbps 65tl

    Samet TunaSamet Tuna10 gün önce
    • HomoDarwinus ben memnun kalmadım online oyun oynayanlara Asla Tavsiye Etmiyorum. Gırın her yerde araştırın formlari okuyun.

      Yilan SerdarYilan Serdar8 gün önce
    • +Yilan Serdar Ben de aynı adreste farklı internet kullandım zaman zaman her ikisinde de kopma oluyordu. Oran işi.

      HomoDarwinusHomoDarwinus8 gün önce
    • HomoDarwinus aynı adreste 2 tane internet kullanıyordum biri turknet biri Vodafone. Turknet sürekli kopuyor ?

      Yilan SerdarYilan Serdar8 gün önce
    • HomoDarwinus öncelikle görüşünüze saygı duyuyorum. Bu firma yeni değilse 1 tane teknik servis elemanı tutmaz mi ? Sen turknet i ara bakalım kaydınız alındı arıza kaydınız internet kopma vs hepsi kayda alındı 16 gün sonra geri dönüş yapıldı o arada ben zten hattı 6 ay süreyle dondurmuştum. Superonline iyidir diye bisey demedim ben Vodafone kullanıyorum kota doluyor vs gibi sorunlar icin Turknet e abone oldum 7 gün hattın açılmasını bekledim 3/4 gün dolmadan da kapanışını verdim. Hız dan bahsedelim. Abicim senin alt yapın yoksa turknet ne yaparsa yapsın sana o hızları veremez yanı fazla müşteri temsilcisi var ana internet kalitesi düşüyor diye bisey yok . Alt yapı turktelekom

      Yilan SerdarYilan Serdar8 gün önce
    • Koray eren Bilindik firma derken sanırım Turknete bilinmeyen yeni bir firma demeye çalışmışsın da adamlar kaç yıldır bu işin içinde. Dün kurulmuş bir firma değil. Firmaların müşteri hizmetlerine yaptığı yatırımı senin internet hızından düşüyorlar bu da senin için mantıklıysa kullan. Benim için hız önemli o yüzden süperonline falan kullanmıyorum. Arıyorsun müşteri hizmetlerini he he yapacağız diyorlar 20 gün tık yok. Yani sırf seni avutmak için bolca adam tutup bu sefer hizmet kalitesinden kesinti yapan firmayı tercih edeceğime beni uyutacak adam almak yerine hizmet kalitesine önem veren firmayı tercih ederim. Sen süperonline da müşteri hizmetlerine şöyle şöyle sorunum var diyorsun o da sana "tamam kayıt oluşturdum en kısa sürede ilgilenecek" diyor. Turknette de bunu mail atarak yapıyorsun aramak yerine. Yani değişen bir durum yok. Ama milletimize anlatamıyorsun illa arayıp onay alacak sanki bi boka yarıyormuş gibi.

      HomoDarwinusHomoDarwinus8 gün önce
  • He amk kaynağı twitter yazılan yazıda da Türkçe harfler yok çok mantıklı

    Kaan KanaryaKaan Kanarya10 gün önce
  • Türknet

    Mikolas 70Mikolas 7010 gün önce
  • dalga taşak geçiolar aq

    Erman iskenderErman iskender10 gün önce
  • İnik haliyle böyle sikiyorsa bırak kalkmasın aq

    XzibiT -XzibiT -10 gün önce
  • Yeni ismi 15 temmuz kotası

    Guardian XGuardian X10 gün önce
  • netmaster kullaniyorum, akk ye girdigim zaman hizim 25mbps dan 16mbps a dusuyo hic hissetmiyorum bile

    Yavuz KaradumanYavuz Karaduman10 gün önce
    • netmasterın butun paketleri bu şekilde diye biliyorum, yanlis biliyor da olabilirim ama herhangi bir ek ucret odemiyorum bu avantaj icin

      Yavuz KaradumanYavuz Karaduman10 gün önce
    • nasıl açıklar mısın

      Aktug YildirimAktug Yildirim10 gün önce
  • Dûnyanın en boktan internetini biz kullanıyoruz

    Ben PatatesimBen Patatesim10 gün önce
    • Gelip boş yapmayın işte aq salakları

      Ben PatatesimBen Patatesim9 gün önce
    • Mısır'a göre iyi mi bilmem ama Zimbabve'ye göre iyi internetimiz, şükür.

      Paper WallPaper Wall9 gün önce
    • +mızo mako misir yakin zamanda ic savasdan cikmis bu ulke amina koyim ne alakadi var onun

      Solok HoxhaSolok Hoxha10 gün önce
    • Avrupanin*

      lorrenlorren10 gün önce
    • hiç Mısır'da bulundun mu?

      mızo makomızo mako10 gün önce
  • hayatları yalan hayatları

    Deniz GençtürkDeniz Gençtürk10 gün önce
JAHREİN AKK'NİN KALKMAYACAĞINI AÇIKLIYOR