Güldür Güldür Show 127. Bölüm, Kızların Gizli Gücü

Güldür Güldür Show’u şimdi de radyodan dinlemeye ne dersin? Radyo Komedi sadece bir tık uzağında! karnaval.com/radyokomedidinle

► Açık Büfe Kanalına ABONE OL: goo.gl/Th4vDu
► BKM Müzik Kanalına Abone Olun: goo.gl/xmCkJH
► BKM Kanalına Abone Olun: goo.gl/rq6Yql
Diğer İçeriklerimize Göz Atın:
► Arkadaşım Hoş geldin: goo.gl/21Lgi3
► Güldüy Güldüy Show Çocuk: goo.gl/BoHpw7
► Bir Sorun Mu Var?: goo.gl/zp4yZX
► BKM Müzik: goo.gl/y24vfu
► Kolonya Cumhuriyeti: goo.gl/GjPw3E

YORUMLAR

  • Skecin 3'de 2'sinde alkışladılar

    Usta KomedyenlerUsta KomedyenlerGün önce
  • Çaylar soğudu!?,₺!;(&;!???😂😂😂

    Nevin Nehir GÜRNevin Nehir GÜR5 gün önce
  • Bu yorumu beyenenler insallah sinavdan 100 alar

    Bilurə RüstəmovaBilurə Rüstəmova19 gün önce
  • 16.20

    Doğa Naz AkınDoğa Naz Akın19 gün önce
  • 15:34 :D

    Cennet KoçCennet Koç21 gün önce
  • Gercekden ise yariyomu acaba hayatta

    Seyma DerinSeyma Derin27 gün önce
  • Feminist ama öküz kalas hıyar maşallah yardırıyor aynen kardeşim aynen

    Meryem ZeytineliMeryem ZeytineliAylar önce
  • ▪Mesut gelir. ▪Ali zile basar. ▪Mehtap gülmeye başlar. ▪En baştan oyuna başlarlar. ▪Mesut bağırarak gelir. ▪Mehtap bebek taklidi yapmaya çalışır. ▪(sonucunda)Yapamaz. ▪Sinem yaparak başarır.

    GAME OVERGAME OVERAylar önce
  • 😍😍

    Rabia Şevval GültekinRabia Şevval GültekinAylar önce
  • 👩 👗 👠

    Nazlı Karin OLAĞANNazlı Karin OLAĞANAylar önce
  • 👨🕶 👕 👖 👟

    Ozcan OzcanOzcan OzcanAylar önce
  • 👱‍♀️ 👙👜 👡👡

    Ozcan OzcanOzcan OzcanAylar önce
  • 👩‍🎤 👗 👢

    Ozcan OzcanOzcan OzcanAylar önce
  • 👑 👧 👚 👠

    Ozcan OzcanOzcan OzcanAylar önce
  • irem ve sana telefon alacam begenenler +😁😁😂😂😂😂😃😃😄😄😄😄😄😄😄😄😄💛💛💛💛💛💛💛💛💖💖💖💖💖💖💖💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸💖💖💖💖💖💖💖💖👍👍👍👍👍👍👍👍👍💛💛💛💛💛💚💚💚💚💚💚💚💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💖💖💖💖💖💖💖💖😩😩🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙❤💙💙💙💙💖💖💖💖💕💕💕💔💔💟💟💟💟💟💟💟💞💞💞💞💝💝💝💝💝💘💘💗💗💗💗💚💚💚💛💛💛💛💛💜💜💓💓💓💓💔💔💔💕💕💕💟💟👍👍👍👍👍💟💞💝💜💛💛💛💛💘💛💗💗💗💛💛💛💛💜💜💜💜💝💝👄👄👄💜💜💛💘💜💓💓💔💔💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋👅💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💚💚💚💚💚💚💚💛💛💛💛💛💛💛💜💓💓👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

    my thinkmy thinkAylar önce
  • Mesut müthiş

    Elif GökselElif GökselAylar önce
    • AYN

      Elif GökselElif GökselAylar önce
  • Sen. 1. Sin. Güldür. Güldur.

    Ceren YavuzCeren YavuzAylar önce
  • Ya en başta ibrahim ben seni alirim diyo arabası varsa mehtabın niye aliyo acaba aklı bu soruya takılanlar

    VELEYBOL BENİM HAYATIMVELEYBOL BENİM HAYATIMAylar önce
  • 👦👧 👕👗 👖👢 👞❤

    Ravza ZeynepRavza Zeynep2 aylar önce
  • HELAL OLSUN SİZE AGALAR

    33MERSİNLİ EYÜP GAZMERKAHADA33MERSİNLİ EYÜP GAZMERKAHADA2 aylar önce
  • 😂 😍 👕 👚 👖 👢

    Efe GemsEfe Gems2 aylar önce
  • 11:48

    Alperen KefAlperen Kef2 aylar önce
  • sen erkeklerin şifresini çözmüşsün *bug* ını bulmuşsun hahaahshss

    ComfortDoggo The DogeComfortDoggo The Doge2 aylar önce
  • Mesud bizim şiveyi çok iyi yapior ya koptum 😁😂

    Mr MrsMr Mrs2 aylar önce
  • Yemin ederim ki bu yorumu beğenicem (yemin ettiniz bikere Allah çarpar valla)

    Alara OyluAlara Oylu2 aylar önce
  • erkekleri asagilamamak icin nedenlerim çok 1.elinizdeki telefonlari erkekler icat etti 2.internetie erkekler yapti 3.mutfak robotlari ve baska bir cok eleoktronik cihazlari erkekler icat etti 4.şarz aletlerini erkekler yapti. bunlarsiz bazi insanlar ozellikle kadinlar kendilerini eksik hiss ediyorlar bu kadar seyden sonra bir de erkekleri asagilamaniz dogrumu tamam bazilari kendini aşmiş ama erkekler sadece kendini aşanlardan degildir şimdi siz karar verin

    Dream League Soccer 2018Dream League Soccer 20182 aylar önce
  • Mehtap Sinem Bahadır harikalar

    Samsung TeamSamsung Team2 aylar önce
  • Allah askina beynine sicratib gel ne demek yaa bence cokda super yapiyor mesut

    Bakvell GoldBakvell Gold2 aylar önce
  • En guzeli sinem yaaa

    Bakvell GoldBakvell Gold2 aylar önce
  • Ilk 20 sn SINEMMMMM MEHTAPPPPPP KIZLARRRRRRR

    Öykü Şeyma DibekÖykü Şeyma Dibek2 aylar önce
  • hamza zengin kiz fakir oglan da veysel

    sema Ibrahimlisema Ibrahimli2 aylar önce
  • mesut zengin kız fakır oğlan da veysel

    sema Ibrahimlisema Ibrahimli2 aylar önce
  • ibrahim ccokk guzel yapiyor

    Hakan AytacHakan Aytac2 aylar önce
  • ay başta kızlar sanki uzun süredir birlikte değiller .d

    Msp Name?Msp Name?2 aylar önce
  • irem sak'🍭

    Selen _Selen _2 aylar önce
  • Ay çok talı♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡fjfjfjfjfjfjfjfjfjfjfjfkfkfkfkff

    hiranın videoları hiranur cengizhiranın videoları hiranur cengiz2 aylar önce
  • Laçka

    ilayda kokuilayda koku2 aylar önce
  • video boyunca tüm videolar geçilemezdi delirdim resmen

    Türk_ CharaTürk_ Chara2 aylar önce
  • harikamış

    duygu betulduygu betul2 aylar önce
  • *İrem sak çok güzel oynuyor onun oyunculuğu 100 de 100 süper ya çok büyük bir hayranınım irem sak*

    Msp nurMsp nur2 aylar önce
  • Bir wey sorucam..turkiyede kizla oglan sevgili olunca yani bi iliskiye baslayinca ayni evde mi yasiyor?yani kari koca gibi mi??

    Nigar eliyeva Nigar eliyevaNigar eliyeva Nigar eliyeva2 aylar önce
  • Sinem benim gibi agliyo

    SİMAY ZehirSİMAY Zehir3 aylar önce
  • Çok güzel olmuş 😊

    Asli Reyyan BabuscuAsli Reyyan Babuscu3 aylar önce
  • J

    eğlence merkezieğlence merkezi3 aylar önce
  • Ya kızlarr😂😂😂

    Oyun OdasıOyun Odası3 aylar önce
  • 👒 👩🏻 👚👜 👖 👟👟

    Yeşim tvYeşim tv3 aylar önce
  • Lütfen çıkarın artık şu bipleri

    Shahin AhmedShahin Ahmed3 aylar önce
  • 6.06 çok tatlısın Sinem yaaaa yerim seni

    Dodo TVDodo TV3 aylar önce
  • Sinem için hanifişi cekip telefonunu için fişi cekiyoya icerdeki gitmeli

    serkan tığcıserkan tığcı3 aylar önce
  • 🎩 😩 👕 👖 👞

    SakarLORDSakarLORD3 aylar önce
Güldür Güldür Show 127. Bölüm, Kızların Gizli Gücü