ERZURUMLU NİLOYA GÜLMEME CHALLENGE

KANALA ABONE OL : goo.gl/M9xDNn
Merhaba ben cihad videoma hoşgeldin bu videoda yine seni eğlendirmek için göbeğimi çatlattım haa sende şöyle emeğimin hatrına bi videmu beğenirsin inşallah ve videomu sevdiysen ve en önemlisi beni sevdiysen kanala abone olmayı sakın unutma tamammı herneyse bidahaki gelicek olan muhteşem videolara görüşmek üzere bay bay.
**BENİ BURLARDANDA TAKİP EDERSEN HARİKA OLUR ADAMIM :D
►İnstagram : goo.gl/oLA5Hi
►Facebook sayfam : goo.gl/SgVkjj
►Kişisel Facebook : goo.gl/YUpW65
►Reklam & Sponsorluk : cihadyanardag@gmail.com

YORUMLAR

  • Arkadaşlar instagrama herhangibir fotoğrafımın altına #ciyayaparo heştekiyle yapmamı istediğiniz çılgın şeyleri yazın ve bir videoda istediğiniz şeyleri yapıcam ve yaptığım şeyi söyleyen kişileri kanalda ismini söylicem intagramım : instagram.com/ciya_yanardag/?hl=tr

    CİYA YanardağCİYA YanardağYıl önce
    • Muzlu

      leyla kayaleyla kayaGün önce
    • Sjgjfg

      Doğukan onayDoğukan onay2 gün önce
    • Vjdcbf

      Doğukan onayDoğukan onay2 gün önce
    • Fjddxjsjhduuf

      Doğukan onayDoğukan onay2 gün önce
    • Hdhjdjd

      ziya kayaziya kaya3 gün önce
  • Ha

    Şevki YıldızŞevki Yıldız4 saatler önce
  • Abone olmak için hakkında üye olmadan sitemizde bir sonuca ulaşamazsanız, sitemize üye olmalısınız. Üye olmak istiyorum. Bu arada ben de. Ama bu sefer de, bu kadar. Toplam yatak, . , . , . , . , . , . ="%'! £&*;^:&*(**, . , . , . , . , . , . , . , ..Bu arada ben bu gece de uyku yok bu arada Cihan sana aşığım lan

    çok güzel videolar çekiyosun Korkazçok güzel videolar çekiyosun Korkaz5 saatler önce
  • Erzurumlu var he erzurumlu var yala

    esen Bacaesen Baca9 saatler önce
  • Abi midem bulandı kusacam😅😅😅😅😲😲😲😲

    mc Sümeyyemc Sümeyye11 saatler önce
  • Evet böyle konuşuyor

    Ahmet Emin KeleşAhmet Emin Keleş12 saatler önce
  • 🤣

    Gülşen ErenGülşen ErenGün önce
  • Bazen böyle konuşuyoruz

    Emine YildiriciEmine YildiriciGün önce
  • Abi ben erzurumluyum

    Emine YildiriciEmine YildiriciGün önce
  • 100000000000000000000000000

    رودي عجورودي عجوGün önce
    • güldün

      رودي عجورودي عجوGün önce
  • 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    Gülfiliz AliosmanGülfiliz AliosmanGün önce
  • Çok beğendim

    esmagül karacaesmagül karaca2 gün önce
  • 😄😄😂😂😝😝😅😅

    alper çağanalper çağan2 gün önce
  • Erzurumluyum

    Gülfiliz AliosmanGülfiliz Aliosman2 gün önce
  • #ciyayaparo

    KRALL gamingKRALL gaming3 gün önce
  • Bin kere güldün

    Mavi deniz ÜmranMavi deniz Ümran3 gün önce
  • Ben erzurumluyum böyle konuşmuyolar😴😍😈😚👿😚👿

    ziya kayaziya kaya3 gün önce
  • Erzurumlular böyle konuşmuyor,normal konuşuyo

    Bulent DincerBulent Dincer3 gün önce
  • Evet abi böyle konuşuruz

    FIFA KRALIFIFA KRALI3 gün önce
  • 🎂

    Asya bade KayaAsya bade Kaya3 gün önce
  • ben erzurumliyam bele gonuşuyoz

    Talha ÇevikTalha Çevik3 gün önce
  • 😂😂😂😂😂😂

    buz oyuncubuz oyuncu3 gün önce
  • Evet böyle konuşuyorlar bende erzurumluyum

    Sefa DumanSefa Duman4 gün önce
  • Erzurumluyumluyum

    Zeynep AydemirZeynep Aydemir4 gün önce
  • ceza almamak için ne zorladın kendini

    kids parkkids park5 gün önce
  • Ben erzurumlu yum

    ZEYNEP TEZERZEYNEP TEZER5 gün önce
  • 💎💎👟👟👞👞👖👔👓

    Duru DinckolDuru Dinckol6 gün önce
  • Bem erzurum luyum

    serhanimo Kırtepeserhanimo Kırtepe6 gün önce
  • o kadar komik ki altıma ettim

    Sumeyye SimsekSumeyye Simsek6 gün önce
  • o kadar komik ki altına yaptım

    Sumeyye SimsekSumeyye Simsek6 gün önce
  • Evet ben erzurumliyim

    Berat bayır hd trBerat bayır hd tr6 gün önce
  • erzurumluyum abi ama böyle konuşmuyolar öyle ama bu biraz daha abartı var

    Şiran Ülkü OcaklarıŞiran Ülkü Ocakları6 gün önce
  • Ben 99 oldum

    Gokhan KocakullahGokhan Kocakullah6 gün önce
  • Evet malesef

    Nurcan GültekinNurcan Gültekin7 gün önce
  • 1kere guldun abi

    Doruk UpcinDoruk Upcin7 gün önce
  • Evet

    Mustafa Alparslan DağcıMustafa Alparslan Dağcı8 gün önce
  • 2 kez güldü

    Nurcan OzkanNurcan Ozkan8 gün önce
  • Hayir bunlar abartmiş

    Sibel SolakSibel Solak8 gün önce
  • Hayır

    Nisa TopaloğluNisa Topaloğlu8 gün önce
  • 0kere

    murat kulemurat kule9 gün önce
  • Erzurumlu niloya olmuş niloya 😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣

    Sevgi ÖzmanSevgi Özman9 gün önce
  • 😂😂😂

    prenses ile prensprenses ile prens10 gün önce
  • Bende Erzurum luyum evet böyle konuşiyık

    ceylin tvceylin tv10 gün önce
  • Bne erzurumkuyum ama ailede hiç kims ebu konuşma şeklini sevmediği içn boyle konuşmuyorlar ama herelde boyle konuşuyorkar babam da eezurumlu ona sorarım ciya abicim senin için feda olsun

    minnoş tvminnoş tv10 gün önce
  • Ben Eskişehirde oturuyorum

    BUĞLEM YAREN ÇAMGELİŞBUĞLEM YAREN ÇAMGELİŞ11 gün önce
  • Aşağı inmek Sakın inme İnmesene Bak inme dedimmmm Bak uyardım Bak kaşınıyorsun Tam. Be inersen in Son kez uyarıyorummm İn in Ne yapıyorsan yap Az kaldı Bak sürpriz orda Yaklaştın İşte sürpriz 💝💝💝🌺💝🌹🌹💝🌹💝💝💝💝💝💝💝💝🌹🎃🎃🌹🎃🌹💝💝🌺🎃🌹💝🌹🌹💝💝🎃💝😍💝🎃💝🐰🍁🌝🐱😍🌴🌝🐱🌝🍁😍🌴💝💝🌴🐱🎃💝🌝🌴🍁🌸🐱🐰🌴🌷🍁🐦🍁🌝🍁🐰🐵🐵🌸🍁🐒🐱😍🍁🐒🍁🍁🌝🐭🎃🐰🌹🎃🌸🍁🌸🐱🌝🍁🐒🐦🐱🌸🐼🌝🍁🐱🌝🌴🐱🌴💝🌝🍁🐒😍🐱🐰🍁🌸🌴🍁🐒🌴🐱🌝🌴🐱🌴🌹🌴🐱🎃🍁🌴🍁🐵🐒🌝🐭🌝🌹😍🌴🐱😍🌴🐱🐰🐒🍁😍🐒🌹😍🌴🍁🌸🐱🎃🌴🌴🐭🐰😍🐵🐰🍁🌸🍁🐦🍁🐼🌝🐦🍁🎃😭

    Spor ve EğlencelerSpor ve Eğlenceler11 gün önce
    • Emeğe saygı lütfen💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝

      Spor ve EğlencelerSpor ve Eğlenceler11 gün önce
  • Hiç komik değildi diyenler like

    Spor ve EğlencelerSpor ve Eğlenceler12 gün önce
  • Ooooooooooooffff videoyu durdurursan bi bok anlamı kalmazkiiii deme arkadaşlarrrr

    Spor ve EğlencelerSpor ve Eğlenceler12 gün önce
  • Evet erzurumlular böyle konuşur ABİ

    Spor ve EğlencelerSpor ve Eğlenceler12 gün önce
  • Ölmekden öldüm😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    Sevgi ÖzmanSevgi Özman12 gün önce
ERZURUMLU NİLOYA GÜLMEME CHALLENGE