Erman Toroğlu'ndan Fırat Aydınus'a: ''Al maçı bir yerine...''

Galatasaray 2-2 Fenerbahçe
Kanalımıza buradan abone olmayı unutmayın: bit.ly/2Qo7pso
» Ajansspor.com: bit.ly/2oZpjoT
» Twitter: bit.ly/2p2fqH0
» Facebook: bit.ly/2ObSwb5
» Instagram: bit.ly/2Qo63hi

YORUMLAR

  • fenerin olusunu bile yenemiyorlar benim kahvede toptan anlamayan arkadaslarim var onlarla 6alatasarayin karsisina ciksak yeneriz hemde 1.05 oran verir iddaaa bize uhahaha aglayin ulan ibineler tacmiş bahane uydurmaya devam ayni nonoşluklara devam

    Engin DemirEngin Demir10 gün önce
  • oc erman kesin sulaleni Fenerliler sikmis Ferner dusmanligi icin hakemide harciyor 2. golleri kornerdi amk cocuklarnin sen haric tum gs yorumcular bile kabulleniyorlar hakli malubiyeti 2-4 olacakti mac elimizden zor kurtuldular

    MEB SabanciMEB Sabanci10 gün önce
  • Ulan hakem de fenere yalandan 2 gol attırdı :)

    fairy penguinfairy penguin11 gün önce
  • sen adamsin erman toroğlu

    Erkan ErdoğanErkan Erdoğan12 gün önce
  • Her zaman haklı olmazsınız hocam

    Sınan GecalSınan Gecal12 gün önce
  • Galatasaray

    KAHRAMAN TÜRKLERKAHRAMAN TÜRKLER12 gün önce
  • Orospu çocuğu Erman toroglu

    Ferhat ŞahinFerhat Şahin12 gün önce
  • benim anlamadigim bu,şu hakemlerin üstü kim? neden firat gibi hakemlerin uzaklaştirmiyorlar? kardeşim var ne bok ya neden bakib taci qalatasaraya vermedi ? neden soyıeyeyimi? çunki anasini sovdurmek istiyor

    Zabil HuseynovZabil Huseynov12 gün önce
  • Cincolarin agzina kanfet

    Meherrem SuleymanovMeherrem Suleymanov12 gün önce
  • Tersi olsa çok iyi maç yönetmiş derdin bok herif

    rıza tursunrıza tursun12 gün önce
  • fenerbahçe kurulduğundan beri hep belede kondu

    Alperen FCAlperen FC12 gün önce
  • Bu erman pici fb düsmani oldugundan bu konusmalara alişigiz alin bu adami konusturmayin ya

    mehmet Gamaingmehmet Gamaing12 gün önce
  • Fener kime qoyarsa yarasi hic sagalmaz

    Asif Agcayev AsifAsif Agcayev Asif12 gün önce
  • Erman denen homoseksüel ibnenin 1 numaralı Fener düşmanı olduğunu sağır sultan biliyor Fener taraftarı olarak senin gibi gavatları izlemiyoruz salak yorumlarınıda kaile almıyoruz

    Mustafa Kemal AtatürkMustafa Kemal Atatürk12 gün önce
  • Lan Şerefsiz Soldado Ve Belhanda Daha Tartışmanın Başındayken Durdurması Lazim'dı Diyo Tamamda Eğer Durdursaydı Ve O Ani Atak Olmasaydı Şimdide Niye Durduruyosun Avantaja Versene Derdi.... Hadi Fenerin 2. Golunden Bahsedion Niye Gsnin Taca Giden Topun Kornere Verilmesinden Bahsetmion Satilmis Aga???

    Ismail ImrakIsmail Imrak12 gün önce
  • Orada adamın ayağına vuruyor qenaltı pozisyonu nda ağlamayı😭

    tiktok musicaltiktok musical12 gün önce
  • Ulusal kanalda lanlı lunlu konuşuyor sonra kaliteden felan bahsetiyor . it herif

    Mustafa SaricogluMustafa Saricoglu12 gün önce
  • Al Feneri bitarafiniza sokun. Yarragimi ye Fener.

    Fatih AksahinFatih Aksahin12 gün önce
  • Şike var, Galatasaray'ı satın almış Fenerbahçe

    Lei WulongLei Wulong12 gün önce
    • DAHA CE STATLARDA BERABERE KALINDIĞINDA DA GALATASARAY MI SATIN ALIYORDU FENERBAHÇEYİ ?

      GALATASARAYGALATASARAY12 gün önce
  • Gs önce geçen yılki alanyaspor maçını tekrar izlesinler.resmwn hakem alanyasporu katletti. Gs şampiyon oldu.o maç hala gözümün önünde. Şimdi t açmış falandı filandı hadi ordan beeee.

    Murat KayaMurat Kaya12 gün önce
  • Donkun attığı golü sarı kırmızı gözlüğü çıkartıp bidaha izleyin ön direkte sinan gümüş Isla yı yaka paça yere indirdi 100 de 1000 lik faulü vermedi ve golü yedik , maçtan sonra olayları başlatan belhanda pezevengi sarı kart görüyor hicbir şey yapmayan soldado kırmızı kart görüyor , kel kafasını siktimin şaş hasanı romanı dövdü fatih terim hakemin hem suratına tükürdü hem mactan sonra biton hakaret edip tff ye resmen meydan okudu ayrıca sahaya gs taraftarlarıda girdi ve gs li futbolcular ve taraftarlar Jailsonu kovaladı , barış alıcıyada saldırdılar bunlar ceza alacakmı Fenerbahçe olarak bunu takip edeceğiz

    Mustafa Kemal AtatürkMustafa Kemal Atatürk12 gün önce
    • Şimdi sen önce o ismini değiştir. Mesela körle yatan şa şı kalkar. Veya gözüm görsede beynim görmek istemez. Donkun Gölü'nde faul var diyor. Böyle bir zihniyetle neyi konusacan. Sonra Soldado birşey yapmadı diyor. Bütün olayı atesleyen pisliğin çıbanin başı Soldado denen soytarı. Geçen yıl Bjk maçında aynı şeyi yapmadı mı. Alper potukun Linese yaptığı net kırmızı lık hareketi de gözlerin gördü. Ama dedigim gibi beynin görmek istemedi.

      Hasan CetinkayaHasan Cetinkaya12 gün önce
    • Hahahahha yakapaca diyo gozluk numaranı azlatman gerek

      Emirhan ŞayirEmirhan Şayir12 gün önce
    • Etmessen etmezsenizde adam değilsiniz..AMA ÖNCE KÜMEDE KALIN ...

      Emir YiğitEmir Yiğit12 gün önce
  • bir besiktasli.olarak.tebrikler fenerbahce halal.olsun.dize

    cihan sahincihan sahin12 gün önce
  • siktirlan erman.amk galatasaraylisi

    cihan sahincihan sahin12 gün önce
  • Abi ne kadar abarttınız bi taç meselesini gsliyim ama bu kadar ağlamayın yani her maç olan şeyler tacın yanlış takıma verilmesi vs.

    Mustafa Cagri GulerMustafa Cagri Guler12 gün önce
    • Fatih Terim çok doğru söyledi. Erman Toroğlu da haklı. Ancak Türk futbolunda bunlar var. Hele bu federasyon varsa . O bakımdan Fatih Terim ve Erman Toroğlu haksız.

      Guner BabaGuner Baba12 gün önce
    • +Fatih Aksahin ağlak değilim sadece 2 0dan kendi sahanda maç 2 2 ye geliyor bi de üstüne adamlar galibiyeti kaciriyorsa burda sıkıntıyı hakemin bi taç kararını yanlış vermesine bağlayamam

      Mustafa Cagri GulerMustafa Cagri Guler12 gün önce
    • Mustafa Cagri Guler sahte gs li. Pis Fenevli

      Fatih AksahinFatih Aksahin12 gün önce
  • Erman Toroglu senol gunesi yerden yere vuarardi

    Sami MematiSami Memati12 gün önce
  • Fatih Terimin yerine bunlari Senol Günes yapsaydi Hasan Sasin yerine Ilhan Mansiz yapsaydi bunlari cezalar havada ucuyordu suan demekki Video hakem önceden olsaydi besiktas fenerbahce ve trabzonsporun sampiyonluklari gsdan daha cok olurdu

    Sami MematiSami Memati12 gün önce
  • Terimin köpeği olmuş bu doberman

    erdal bakkalerdal bakkal12 gün önce
  • Düşene bide bizim vurmamız yakışık almaz.var olmasa fenerin 5 puanı az olur.

    GÖKHAN YILMAZGÖKHAN YILMAZ12 gün önce
  • Fener düşmanları hepinizin anasını sikim

    Alper KızıltepeAlper Kızıltepe12 gün önce
  • Hakemin tabi kide hatasi var kabul ediyoruz ama sen 49dakikadan sonra sirf 2-0 öndesin diye geri cekildin yok maiconu sokmalar yok rodrigues i cikarmalar yok oleyoley..ler felan kabul edin 2-0dan sonra gerizekali gibi top oyadi galatasaray aslinda yenilmeyi bile haketti hafife aldigin takim fenerbahce daha 49 dakika öyle 60dk- 90dk sirf fener oynadi cok geri cekildiniz öyle yada böyle zaten gol yiyecekdiniz 2-0 dan sonra 3 4 .devam edecekdiniz siz her maci böyle hafife alin olurmu

    Dogukan MavisDogukan Mavis12 gün önce
  • Fenerbahce bu deplasmandan aldigi 1 puanla bence ligde kalma yolunda onemli bir adim atti

    Dexter morganDexter morgan12 gün önce
    • Amk cocugu 1 puanı aldiginiza dua edin

      emrah tozcuogluemrah tozcuoglu12 gün önce
    • 😁😁😁

      Bariş BudakBariş Budak12 gün önce
  • Ne penalti mish acaba ulan firat aydunus un neyse Re Re Re ra ra ra Galatasaray Galatasaray Cimbommmm bommmm vucum dusmana ölûm saldirin penalti ya bak yok boyle hakem fenere bak ulan harbi diyorum fener de bu sene ish var tam kuru siki tabanca b fener helal olsun adamlar pess etmio burdan tum fenerlilerin bacilarina cicek yolliyim mi Saka lan aglamayin hepimiz dusmaniz kardeshlik ne diye ayy daglar oyy oyy yollar oyyy oyy kadikoy oyy cikmaz yoll daglar oyyyy bir hagi olmadiii bu malubyet ne diyeee bir fatih dilini uzatiii ne diye ay ayy

    Yakaza TakazaYakaza Takaza12 gün önce
  • 2:10 sesli güldüm :)

    teoman rockteoman rock12 gün önce
  • Fener olarak belki jailsona ceza veririz ama gs da 5 oyuncusuna 1 teknik adamına ceza vermeli yoksa volkan emekli olacaken döver.

    hayata devamhayata devam12 gün önce
  • Şampiyonlar liginde kuzu gibi süper lig'de aslan kesiliyor bunlar,hakemde var Varda var!

    MeKsiKa Sınırından KarT aTan AdaMMeKsiKa Sınırından KarT aTan AdaM12 gün önce
  • Yav bu hakemi neden futbol federasyona şikayet etmiyorlar

    Devran KaniDevran Kani12 gün önce
    • Olayin basi bu

      Anıl ErkılıçAnıl Erkılıç12 gün önce
  • Türkiyenin en büyük hileci hain kendini yalandan yere atan penaltı kazanan takım fenerbahçe

    Devran KaniDevran Kani12 gün önce
    • Karışacak yer aramayın

      Devran KaniDevran Kani12 gün önce
    • Siktir lan amına kodumun hile yaptığınızı biliyorsunuz hatanızı kabul edin

      Devran KaniDevran Kani12 gün önce
    • Devran Kani oğlum ne gereksiz herifsin sen amk msndlxkkdcnc

      Halil ÇelikHalil Çelik12 gün önce
  • Yazıklar olsun be

    Devran KaniDevran Kani12 gün önce
  • Ben fenerbahçe nin ananın amına koyayim hile yapıyorlar tac onlardan çıkıyor topu onlara veriyor fırat aydınus

    Devran KaniDevran Kani12 gün önce
  • VARdan penalti uydur maci seyrini cevirttir sonra boyle bir olay olunca takimlara ceza. Bu nasil adalet...

    MehmetMehmet12 gün önce
    • +Neo & Necdet ne düşmesi lan götoğlanı adam diz üstü çökmüş kaleci de biçmiş

      Wesley SnipesWesley Snipes5 gün önce
    • lan ne penaltısı amk çocuğu muslera kaymadan önce isla yerde yatıyordu zaten

      Neo & NecdetNeo & Necdet5 gün önce
    • penaltı la pozisyon adam topu kurtarmış kalecinin müdahalesi faul yani penaltı

      Wesley SnipesWesley Snipes12 gün önce
  • Erman hoca iyi diyon 3 ay 5 ay verdinler diyede bu olaylarin sebebi hakemse ona niyee ceza yok aq

    ultrareis cCcultrareis cCc12 gün önce
  • Fenevbahce KUMEDE kalmak ucun hakemlere tutunub , yalakallk yaplyor. Sizin iyi yaptlqlnlz bir sey. Tam qaz devam.

    Halay NadirovHalay Nadirov12 gün önce
  • Turkiyede hakem deyil , hakeme benzer yalakalar var.

    Halay NadirovHalay Nadirov12 gün önce
  • Niye Erman Bey. Niye hakeme yukleniyorsun. Maci gs ye vermedi diyemi

    Nevzat AlagozNevzat Alagoz12 gün önce
  • Su Erman kadar fenerbahce dușman ligi yapan yok tur. Ulan Birde hakemdiniz Allah belanizi versin

    Nevzat AlagozNevzat Alagoz12 gün önce
  • Amina kodmn oglu galatasarayli

    JiNmaLy J.MalyyJiNmaLy J.Malyy12 gün önce
  • neyin acisin amk

    Джеко РимскиДжеко Римски12 gün önce
  • tony niye la her seferinde elinize verdik diyemi sizi surekli siktimiz icin mi sunu unutmayin siz bizim avradimizsiniz

    Erkan YanbulErkan Yanbul12 gün önce
    • Herseferinde baban ananın eline veremez oğlum .yalanini sileyim tinerci kanarya

      GÖKHAN YILMAZGÖKHAN YILMAZ12 gün önce
  • Fenerbahçeli olmak acizliktir

    Tony MontanaTony Montana12 gün önce
  • Eyüp YeşiltaşEyüp Yeşiltaş12 gün önce
Erman Toroğlu'ndan Fırat Aydınus'a: ''Al maçı bir yerine...''