BARD BARD BARD BARD BARD BARD BARD BARD

⏺️⏺️ DISCORD: goo.gl/HUfksj ⏺️⏺️
👍👍 TÜM ÇAKALLAR VİDEOYA LIKE ATSIN 👍👍
🔔 BİLDİRİMLERİ AÇ! İLK YORUMU SEN AT! 🔔 (ZİLE TIKLA)
► MÜZİK KANALIM: goo.gl/PFfE5p
► FACEBOOK: goo.gl/r5RG1y
► INSTAGRAM: goo.gl/pU3GBq
► DISCORD: goo.gl/HUfksj
► TWITTER: goo.gl/VysCuS

JUNGLE'IN USTASIYIM GÖZLERİNİN HASTASIYIM! FIDDLESTICKS JUNGLE OYNANIŞ!
jbk168.com/detail/video-5MhWT4BYZO8.html
LOL'DE BANA VELET DİYEN ÇOCUĞUN HAZİN SONU! RANKED'DA ŞAMPİYON DENİYORUZ!
jbk168.com/detail/video-kOkrlFUwpDc.html
"SCRİPT KAÇ TL" DİYE SORDU! HİLE GİBİ PYKE JUNGLE!
jbk168.com/detail/video-VNnhhbEGFRY.html
EN İYİ JUNGLE ŞAMPİYONU! KOLAYCA LİG ATLAMAK İSTEYEN OYNASIN!
jbk168.com/detail/video-uyaWNfR5U74.html

👀 Oynatma Listeleri 👀
LOL Şarkıları / LOL Parodileri: goo.gl/amUPPk
Rasher & Troll: goo.gl/MkMBhP
Ormanın 50 Tonu: goo.gl/czfpP1
URF MODU: goo.gl/s7yQCe
LoL | A'dan Z'ye Jungle!: goo.gl/MyRTcn
Teemo Ormanda!: goo.gl/xAox8v
LoL | YİYORSA DENE: goo.gl/K2BQ1L
Cover: goo.gl/c5X3ES
Rasher "LoL" Montages: goo.gl/RLuhmg

YORUMLAR

  • ad nidalee jungle adanaya da selam yollama challenge yap XD

    Akrep BeyAkrep BeyGün önce
  • EYVAH DÜŞÜYORUM

    Z !Z !Gün önce
  • Adam bard cungil yaparak maci aliyor bence biz susalim

    isimsiz odaisimsiz oda3 gün önce
  • Baslik bulamayinca ben yada yazmaya usenince

    isimsiz odaisimsiz oda3 gün önce
  • O nasıl kader düzce'ye gelince geçiyon ayıp ediyon sadece trabzona selam söylüyon

    Emirhan KayaEmirhan Kaya3 gün önce
  • Zoe jung yap lütfen

    Lütfiye GülLütfiye Gül4 gün önce
  • BARDağın dolu tarafından mı oynaycaz boş tarafından mı [yapmasam olmazdı :(((((((]

    EERDENNEERDENN5 gün önce
  • Sik kırığı

    Anıl GünAnıl Gün6 gün önce
  • beğeni bile 6.1 trabzona selam

    Erdem DemirciErdem Demirci7 gün önce
  • Ordan bi pyke sucuğu alabilirmiyyim

    Baran turanBaran turan7 gün önce
  • 3:12 lee q nasıl tutyor ????

    Benim YolumBenim Yolum7 gün önce
  • abi zoe jung yeter artık adeta çakalsın

    Resul ÇelenkResul Çelenk7 gün önce
  • Sur verelim de bir gün biri profilime bakarsa kötü oynadığımdan kaybettiğim bir oyunu sanki ben bilerek sur vermişim gibi göstereyim.

    KindredKindred7 gün önce
  • Gnarr

    Fukka nFukka n8 gün önce
  • 1:00 aynısını bende yapardım

    KORAYKORAY8 gün önce
  • 14:07 14:10 Rasher ile saymayı öğreniyoruz

    Efe SarmanEfe Sarman8 gün önce
  • abi artık jungle deilde suport ta lee sin oynasana

    Talha Tek7Talha Tek78 gün önce
  • lisaandra cangıl

    GlOBal KediGlOBal Kedi8 gün önce
  • kaisa jung

    ozan karacaozan karaca8 gün önce
  • Abi kogmaw cangıl yapsana

    Mehmet ali YılmazMehmet ali Yılmaz9 gün önce
  • Ashe cangıl yap benim için

    800K Kaşar Riot800K Kaşar Riot9 gün önce
  • BC jung le yapsan güzel olur

    Emir KurtcuEmir Kurtcu9 gün önce
  • 3:15 ??? Güzel hitbox...

    Hey NiggaHey Nigga9 gün önce
  • LAN SENİN MKADAR KÖTÜSÜ YOK AMK DUNYASNDA ÇOK KÖTÜSÜN BİRAM

    menesa menesmenesa menes9 gün önce
  • BARDIN YÜZÜNE 3 LÜ PİRİZ

    Farukcan YıldırımFarukcan Yıldırım9 gün önce
  • abi seni izlerken canım mandalina çekti mutfağa gittim baktım son mandalina kalımş babamı aradım baba mandalina al bana dedim

    Oyun KafasıOyun Kafası9 gün önce
  • SKARNER SKARNERSKARNER SKARNERSKARNER SKARNERSKARNER SKARNERSKARNER SKARNERSKARNER SKARNERSKARNER SKARNERSKARNER SKARNERSKARNER SKARNERSKARNER SKARNERSKARNER SKARNER

    Rasheri Bekleyen SkarnerRasheri Bekleyen Skarner10 gün önce
  • Abi sen mevlüt tuç tamıyormusun

    Sjsn NznzSjsn Nznz10 gün önce
  • Abi bardın yüzü pirize beziyo

    Hüseyin GünalHüseyin Günal10 gün önce
  • like atma zamanindaki müzik ne ?

    ILGINC SEYLERILGINC SEYLER10 gün önce
  • Eyw Moruq Trabzonu da Sana Selamı Var

    Semih TurfandaSemih Turfanda10 gün önce
  • Çok iyi bir kanal samimi küfürsüz statrea nin ki kadar da olmasa da oldukça mütevazı ve argosuz bir kanal

    Kim O?Kim O?10 gün önce
  • 2956 afrikaya selamlar

    Video DeposuVideo Deposu10 gün önce
  • Abi lütfen gragas jung yap pls

    Oyun Dahil HerşeyOyun Dahil Herşey10 gün önce
  • Reis galp

    AHMET FARUK NÖMÜRAHMET FARUK NÖMÜR10 gün önce
  • ABİ ADANAYA SELAM YOLLA

    Dark BoSsDark BoSs10 gün önce
  • çakal bey caitlyn jung yap lanede az canla kaçan biri olursa u ile alırsın mavinin önüne kapan fln atarsın

    Harun Albayrak SDHarun Albayrak SD10 gün önce
  • sırf Trabzona selamlar için izliyorum :D

    batuhan arslanbatuhan arslan10 gün önce
  • Mandalina yerken izliyorum

    Hava ÇetinkayaHava Çetinkaya10 gün önce
  • çok şımarık

    Yusuf KaraYusuf Kara10 gün önce
  • Abi şampiyon seçim ekranındaki müzik ne

    faruk ercanfaruk ercan10 gün önce
  • çakal değilim o yüzden dislike (tabiki şaka :D )

    M. Tuna AkkanM. Tuna Akkan10 gün önce
  • Jayce veya zilean jungle isteriz

    Berke BasıkkBerke Basıkk10 gün önce
  • Çok güzel olmuş Vlad da yap abi ❤️🧡💛💚💙💜🖤

    Azra KıyakAzra Kıyak10 gün önce
  • İntro nedir

    yusuf gülyusuf gül10 gün önce
  • abi aurelion sol jangıl isteriz artık bekliyom hayla gelmiyo lütfennnnn

    baran bilikbaran bilik10 gün önce
  • Lux jung Yapar misin

    MMMuhammedMMMuhammed10 gün önce
  • Lolü 2 yıl önce bıraktım ama izliyom xd

    Ahmet ÖZAhmet ÖZ10 gün önce
  • Rasherim sezonu plat bitircek gene(Ben lanede seni 0 13 oynatan vlad baba):D

    BeamRazorBeamRazor10 gün önce
  • Mandalinayı boksör dişlgi gibi yapan tek benmiyim

    keşan Alievkeşan Aliev10 gün önce
BARD BARD BARD BARD BARD BARD BARD BARD