BAŞLANGIÇ TEKMESİ | BU ELİMDEKİ MAVİ ŞEY NE?

Kickstarter 'dan (Başlangıç tekmesi) aldığım ürünler ve en ucuz bluetooth kulaklık, kesilmeyen eldiven, telefon macro lensi gibi ürünleri incelediğim video. Kickstarter, benim zaman zaman ilginç ürünler bulmak için kullandığım bir fonlama platformu. Kendi tanımıyla; sanatçılar, tasarımcılar, film yapımcıları, müzisyenler, gazeteciler, mucitler, kaşifler vb için fon toplayan bir platform. Kelime anlamı başlangıç tekmesi, tam olarak Türkçe bir karşılığını bulamadım. Fakat bir fikriniz varsa ve bunun bir demosunu ortaya çıkarabilmişseniz, kickstarter.com üzerinden bu fikir daha hayata geçmeden ön satışlarla sermayenizi oluşturup, proje gereken parayı toplarsa da satın aldığınız ürünlere sahip olabiliyorsunuz. Eğer proje başarılı olamazsa para geri yatıyor. Ama buradan alışveriş yapmak için İngilizce şart. Umarım bu eğlenceli, komik videoyu severek izlersiniz :)

Ürünlerin Satın Alma Linkleri
Skin Majestic Aromalı Duş Filtresi ► goo.gl/Sd3nRo
Blips Telefon Ultra Macro Lens ► goo.gl/Hsq81D
Mini Masa Hokeyi ► goo.gl/cP3pz4
Ucuz Bluetooth Kulaklık ► goo.gl/G3p5R7
Kesilmeyen Eldiven ► goo.gl/H1AKdg

INSTAGRAM : uras.benlioglu
DİĞER VİDEOLARIM ►
OHA DİYORUM DENİLEN UÇUK ALETLER | AT YA DA ÖP
jbk168.com/detail/video-cqMRbQQoM0Y.html

ALEYNA TİLKİ , ÜNLÜLER | ELÇİN SANGU, MURAT BOZ VE TRvisionRLAR | ENES BATUR, ORKUN IŞITMAK KAŞSIZ OLSAYDI! (ŞAKA AMAÇLIDIR)
jbk168.com/detail/video-xBdpAd3zbWA.html
TÜRKLER VS YABANCILAR | ÖĞRENCİ YEMEKLERİ
jbk168.com/detail/video-0bTsn0D1Z5E.html
BİM BECERMİŞ Mİ BECEREMEMİŞ Mİ?
jbk168.com/detail/video-bxDPF1rpong.html
Çizgi Film Masalların Gerçek Sonları
jbk168.com/detail/video-bzCbXjYGVjI.html
AMAZON SAÇMALIKLARI | AT YA DA ÖP
jbk168.com/detail/video-xojGFnuPRZM.html
BU ÇANTA HAYATINIZI KURTARABİLİR
jbk168.com/detail/video-Ke1VsX9EyNo.html
Neşter Keskinliği | Neşter Ne Kadar Keskin
jbk168.com/detail/video--dP5Kt-2mR8.html
Ev Yapımı Dondurma
jbk168.com/detail/video-Y3Z9FDw9UV8.html
1 LİRALIK ŞEKER VS 50 LİRALIK ŞEKER
jbk168.com/detail/video-KJUamzHoIu8.html
TÜRK KOMANDO YEMEKLERİ | TURKISH MRE
jbk168.com/detail/video-VgezSifnsu8.html
INSTAGRAM : uras.benlioglu
DİĞER VİDEOLARIM ►
OHA DİYORUM DENİLEN UÇUK ALETLER | AT YA DA ÖP
jbk168.com/detail/video-cqMRbQQoM0Y.html

ALEYNA TİLKİ , ÜNLÜLER | ELÇİN SANGU, MURAT BOZ VE TRvisionRLAR | ENES BATUR, ORKUN IŞITMAK KAŞSIZ OLSAYDI! (ŞAKA AMAÇLIDIR)
jbk168.com/detail/video-xBdpAd3zbWA.html
TÜRKLER VS YABANCILAR | ÖĞRENCİ YEMEKLERİ
jbk168.com/detail/video-0bTsn0D1Z5E.html
BİM BECERMİŞ Mİ BECEREMEMİŞ Mİ?
jbk168.com/detail/video-bxDPF1rpong.html
Çizgi Film Masalların Gerçek Sonları
jbk168.com/detail/video-bzCbXjYGVjI.html
AMAZON SAÇMALIKLARI | AT YA DA ÖP
jbk168.com/detail/video-xojGFnuPRZM.html
BU ÇANTA HAYATINIZI KURTARABİLİR
jbk168.com/detail/video-Ke1VsX9EyNo.html
Neşter Keskinliği | Neşter Ne Kadar Keskin
jbk168.com/detail/video--dP5Kt-2mR8.html
Ev Yapımı Dondurma
jbk168.com/detail/video-Y3Z9FDw9UV8.html
1 LİRALIK ŞEKER VS 50 LİRALIK ŞEKER
jbk168.com/detail/video-KJUamzHoIu8.html
TÜRK KOMANDO YEMEKLERİ | TURKISH MRE
jbk168.com/detail/video-VgezSifnsu8.html

YORUMLAR

  • *0:24** inininininılmaz*

    DÜNYADAN KOPTUMDÜNYADAN KOPTUM9 saatler önce
  • 40ayak öldürmenize ne gerek vardı

    ZzAhmet YTZzAhmet YT2 gün önce
  • Çalışma masasında izleyenler+1like

    HİLALİN GÖKKUŞAĞI DÜNYASIHİLALİN GÖKKUŞAĞI DÜNYASI7 gün önce
  • Sizin kırkayak mutantmış

    Muhammed Yaşar BağçivanMuhammed Yaşar Bağçivan12 gün önce
  • Uşağı küçümseme çünkü Uşaklıyım😂😂

    Ahmet YilmazAhmet Yilmaz13 gün önce
  • Abi kırkayak zehirli olabilir

    Hb JhHb Jh15 gün önce
  • . BU. ÜRÜN. MEVCUT. DEĞil. Yazı

    kuzey oyundakuzey oyunda16 gün önce
  • 🤣🤣🤣🤣🤣

    Sefa aziz KarakadiogluSefa aziz Karakadioglu21 gün önce
    • Q

      Sefa aziz KarakadiogluSefa aziz Karakadioglu21 gün önce
  • Başlatan tekme

    Granny GrannyGranny Granny27 gün önce
  • Hrud6d

    Baran YılmazBaran Yılmaz29 gün önce
  • selam ben uras

    gereksiz oda muhigereksiz oda muhiAylar önce
  • Aga beee pembe falçata

    Eren ErdogduEren ErdogduAylar önce
  • thumbail deki parmakları karı poposu sananlar :D

    Bekir KayanBekir KayanAylar önce
  • 0:00 selamun aleyküm hayırlı işler antep kızları

    sce-serkan can erolsce-serkan can erolAylar önce
  • Yine Süper bir video❤

    Cansu KömürCansu KömürAylar önce
  • Uras abi futbol oynayışını göster

    Rüzgar Günay rgRüzgar Günay rgAylar önce
  • Pembe falçatayı özleyenler+1 lesin

    Esmanur KenarEsmanur KenarAylar önce
  • Sekom aynanda başka yerlerde mi doğdu?

    Hulya KocabasHulya KocabasAylar önce
  • Sekonun yüzünü biliyorum serk an avcı kanalına bakın

    A 101A 101Aylar önce
  • Sekonun yüzünü bir videoda gösteriyo

    çınar doğruçınar doğru2 aylar önce
  • philips sin çakması gibi blips

    Yagmur Gulse ErcınYagmur Gulse Ercın2 aylar önce
  • *Movi movi mosmovi*

    Voixs GTVoixs GT2 aylar önce
  • mavi mavi masmavi bokları boncuk mavi :D

    feyzullah özelikfeyzullah özelik2 aylar önce
  • sekonun ana sı kaşıf heralde heryerde doğuruyo

    feyzullah özelikfeyzullah özelik2 aylar önce
  • sikinmajestik

    feyzullah özelikfeyzullah özelik2 aylar önce
  • sen bu ürünleri nereye koyuyorsun

    Gullu DemirezenGullu Demirezen2 aylar önce
  • HEPİNİZ ÖLECEKSİNİZ!!!

    Siyah Beyaz KatilSiyah Beyaz Katil2 aylar önce
  • başlangıç tekmesi nedir uras ya . ilk adım onun tercümesi.

    ALACA karanlıkALACA karanlık2 aylar önce
  • ben

    ali durmuşali durmuş2 aylar önce
  • Pıtırcığı hatırlaranlar

    Mustafa Kemal KarsavuranMustafa Kemal Karsavuran2 aylar önce
  • ~BAŞLANGIÇ~ ~TEKMESİ~ 😂

    Sena KemikSena Kemik2 aylar önce
  • Sekonun ne kadar ikiz kardeşi varmış hepsii bi yerde doğmuş😅😅😃

    zümrüdün sarı dünyası tvzümrüdün sarı dünyası tv2 aylar önce
  • URAS'ın açılımı U = Uras R = Rana A = Ali S = Seko

    Minecraft FcMinecraft Fc2 aylar önce
  • Seko nun yüzünü bilenler +1 eski aboneler bilir Yorum tutmuş teşekkürler merak eden youtube de aratıp bulabilir.

    yasin gökyasin gök2 aylar önce
  • merak eden youtube de aratıp bulabilir

    yasin gökyasin gök2 aylar önce
  • Abi bana bu lensi hediye edebilirmisin nasıl alacağımı bulamadım bana bunu hediye edermisin lütfen

    Fatih DoganFatih Dogan2 aylar önce
  • 👏🏼

    Mukaddes EğilmezMukaddes Eğilmez2 aylar önce
  • tekme başlatıcı ?

    愛kirai愛kirai2 aylar önce
  • 1.05 deki o filitreler aslında su arıtma cihazlarının içinde tatlandırmak için oluyor tabi güllü felan deil

    Muhammed RençberMuhammed Rençber2 aylar önce
  • Mavi mavi masmavi bokları boncuk mavi😂😂😂😂😂

    Hira HanogluHira Hanoglu2 aylar önce
  • 1:45 Kolonya İçtiniz :D

    Arda HoşgörArda Hoşgör3 aylar önce
  • Seko abi kaç kişi her video da farklı bir yerde doğuyor

    ÇILGIN AFACANLAR KEREMÇILGIN AFACANLAR KEREM3 aylar önce
  • Silgi

    ulgrin scp güvenliğiulgrin scp güvenliği3 aylar önce
  • Çok iyi yaa😊💛

    Gmz DgnGmz Dgn3 aylar önce
  • uras abi sikin cok majestik

    Konuşan AdamKonuşan Adam3 aylar önce
  • seko çok yeter

    Eren BahçeciEren Bahçeci3 aylar önce
  • Uras abi çok zekisin muhteşem Bi telefon lensi alıyorsun o lenslede bok inceliyosun

    Emirhan urasEmirhan uras3 aylar önce
  • Masa hockeyini aynı marka langirtini yapti

    Minecraft DünyasıMinecraft Dünyası3 aylar önce
  • Niye her youtuber iPhone X Kullanıyor 🤔🤔

    switchzModZz YtswitchzModZz Yt3 aylar önce
  • 11:12 mavi mavi masmavi bokları boncuk mavi 😂😂😂❤

    Berat BayramBerat Bayram3 aylar önce
BAŞLANGIÇ TEKMESİ  | BU ELİMDEKİ MAVİ ŞEY NE?